יום חמישי, 12 ביוני 2014

חגיגים 48 - הדלקתי את הנורה בלהט הרגע


אם אורתודנטים יקימו ארגון הוא יהיה ללא כוונת רווח

כעקרון, אני לא צוחק על חשבונם של אנשים שסובלים מדיסקלקוליה

לא הכרחתי את הבצק לתפוח, אני לא כופה על שמריי

הדלקתי את הנורה בלהט הרגע

לערבב ביצים זה טירוף

אני לא רוצה להתסיס אבל שכחתי את החבית יין פתוחה...

לפני שדג זהב מחלק משאלות הוא צריך להסביר על תופעות הלוואי

אם אתה צלם ואומרים לך שאתה חייב לוותר על אחד הצילומים שלך, איזה צילום תקריב?

במערכת החינוך החליטו לשלב תרנגולות, כדי שיטילו מורה

בקהילה הגאה מבקשים לא להוציא שלדים מהארון

מעניין ממתי הפסיכולוגים יודעים שכדור הארץ דו קוטבי

פרקליטות המדינה נגד החשוד בגניבת נזלת: לא גנב מאף אחד

שם לא מוצלח לשדכנית: לאה פריד

זה הקטר קרון יהיה


דו-שיח:

     - לבית החולים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
     -
     - הבהלתי אותך?...


     - מה עשית יומיים בשירותים?!
     - אתה רוצה לשמוע את כל השתלשלות האירועים?


     - השגרה הורגת אותי
     - גם אני מת על שגרה!


     - יש לי בחילה
     - נו, כולנו מחכים למוצא פיך


     - מלצר! זה לא מה שהזמנתי!
     - מה הזמנת?
     - ארוחת תה עם מוט!!!


     - לאן אתה הולך?
     - לים.
     - אז למה החליפה?
     - טביעה ייצוגית.


     - אתה רוצה שאחפש מסעדה כשרה?
     - אני רוצה שתחפשי מסעדה גם כשטוב.


     - למה אתה מכניס את הידיים למרק?!
     - אמרת שזה השלב שבו חשים...


     - זובין מהטה לא יוכל להגיע היום.
     - תנו לצה"ל לנצח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה