יום חמישי, 31 בינואר 2013

חגיגים 26 - החדר הוא זמן?



לא הכל הולך לי ברמת קלות הזאת

לעיתים יש צדק בדבר רב

הוא בטח נכשל במתמטיקה כי הוא לא זכר אלפא

בגיל ההתבגרות עשיתי מייק אובר כשהתחלף לי הכל

נכנסתי בעזריאלי ליוטבתה בעיר, שאלתי "יש לכם את זה בכהה?"

האם היא טיפשה? לעולם אין לה דעת

בתי השימוש שופצו לנוחיותכם

התינוקות במצב רוח חיתולי

הגעתי למשפט ללא מילים

אמיר שם אצל הרופא

כשקוראי מחשבות נפגשים הם עורכים סיור מוחות

לא מצליח להירדם, הבעיה היא כרית

האיחור שלך חסר תקדים

לא תאמין מה שיגרו לחלל, אחי, צאן!

דין עמית לשיגור

אז מה, קיבלת אחלה תא?

החיים כָּלים

התערוכה אוצרת נשימה

קניתי לה משקפי שמש כהות, הוקרה

בכנסת, ביום ללא בשר, קפצתי לביקור והנה בא שר...

אני מתחבט בדעתי והיא מתחבאת בדעתה

שניהם ניצלו, היא ניצלה והוא ניצלה

מה לעשות אם המגזר עדתי?

בואי נעשה תחרות דיבורים, אני אתן לחפור...

בחיים צריך לדעת להיעזר בסבלנות

מוהלים זה עם שחי על הקצה

עורך הדין טבע במסמכים

תתקשר מלא, היא בסוף עונה

אכלתי מרק מקולקל, שמתי נפשי בכפי

השרוולים שנרטבו מהמרק = תבשיל שרוולים

השרוולים שלך תואמים את המרק

הקראטיסטים המתקדמים עשו דנים בדרום אפריקה

ספק קיבל תואר אבירות למען הסר ספק

לטעות בכתיבת טקסט זו אכן בעיית איות

מתקשה לפתוח את הדלת? קבל עזרה מידית!

הכלב לא עשיר, הוא דל, מתי.

המשותף לתלמיד בית-ספר, ערס ואנרכיסט = לסדר את המערכת

***

דו-שיח:

- שתית היום?
- שתיתי פעם מים...

- שלום, אפשר בבקשה כמה ארוחות?
- אצלנו זה רק בהזמנות
- אז מנות

- באיזו אשמה הוא עצר אותה?
- אינסטגרם...
- היא ניסתה גרם?!?!

- התקשרתי 100 ולא ענו לי...
- ניסית לניידת המשטרה?
- למה שאני אנסה לנייד את המשטרה?

- האסירים לא מצליחים לגלוש באינטרנט.
- יש להם הרשאות?
- ברור שיש להם הרשעות, הם אסירים...

- החדר הוזמן?
- לא, החדר הוא מקום...

- איך קוראים לך?
- אניטה
- מתי עניתי?
- לא ענית
- אז איך קוראים לך כבר?!?!?

- מה הזכרון הראשון שלך?
- 4 מגה, אני חושב...

- תביא לי את הכדי מים בבקשה.
- איזה אקדמאים?


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה