יום ראשון, 20 בינואר 2013

חגיגים 25


שלום, הגעת לתא הקולי של טארק, התא ריק...

מעניין אם כל מעצב אופנה מגדל חייט מחמד

אני מתפלל לעצמי כי אני מאמין בעצמי

תשים עין על המחבת

קח את הרכב שלי לסיבוב, ההנעה מובטחת

הצלצולים באוזני הם השאון המעורר

אני לא צדיק, אני קוף

נשמע בשב"כ: צ', תפילין הנחת כבר היום?

אם יש לך אש קח אותה ותזכיר לי אחר כך

הולך לאט פיל מים

העובדים בספא למדו בכיתה טיפולית?

כל כך הרבה ידיים למה לה?!

פינוקיו שרוי בגילופין

בבית החולים יש חוק? אין!

"אני רוצה להישאר איתך עד הסוף" אמר

מה עשו דני וחבריו בדרום תל אביב?

נתפנק קצת כשנתפנה קצת

החייל יצא חומוס, כל המסע בכה

חולה על הילדים של אבי קינגים!

קניתי סוס, מרוצים?

הפיל ביצע את המשימה ללא חת

הקמין הוא בן ארובה

יש המון דברים שלא הולכים לי בקלות, למשל, לתת דוגמאות

הבטון עדיין רך משמע הוא טיט

בטון או מלט - השאלה מהו טיט

דו-שיח:

    סטודנט: יש לי הרגשה לא טובה בקשר לזה.
    מרצה: מאיזו בחינה?

    היא: השפתיים שלך חמות.
    אני: השפתיים של חכמות מה?

    השר: אז כמה ילדים יש לך בחור צעיר?
    אני: ארבעה, השר.
    השר: ארבעה עשר??!!!?!

    היא: מילה נרדפת לאיום?
    הוא: את רעה.

פוליטיקה:

    בנט הפך אותה למפלגת המגה בייט היהודי

    פוליטיקאים, לעיתים, ראוי שיהיו אחוזי חסימה

    [גלעד שליט הילד של כולנו] + [נפתלי בנט זה אח] = [נפתלי בנט דוד של גלעד שליט]

    אם נפתלי בנט זה אח, טיבי זה בן-דוד או רופא?

    דרעי, למה אתה רע ליושנה?


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה