יום ראשון, 6 בינואר 2013

חגיגים 24


אני מתכבד להזמין את הסָבַּל לשאת דברים

הקפה הזה הוא לא כוס התה שלי

קניתי פר מזן מיוחד

קוסמים אוהבים ללבוש חולצות טריקו

אחרי שחיפש הרבה, אהוד איתר יד ימינו

החוטא מת כשרות תינתן בהקדם

הוא שבור, אני אשלם

חברי כנסת צריכים להשתמש יותר באמצעי מליאה

היא כתבה בחולם חסר שהיא חולה מלא

מאסטר שף ארוחה בצורה טובה

מעניין אם גם אסקימוסים שהכירו רק עכשיו שוברים את הקרח

אסד הטביח אותם בעולם

משחקים כדורגל, אני יוצא להתקפה, מי בשאר?

כל מסאג'יסט שואף לנהל סיכה

גרסת העד מלאת טחורים

להכין גבינה זה תהליך צזיקי

סטייליסטית יש לה חוש לוק היא

כואב לי הישבן, בעצם הזנב

נשמע הרבה במס הכנסה: אסור לעקל ראש

בשביל מה עשו כריות גומי?

היא לא שמנה, היא כה חבית

חבר'ה טובים אך רעים מאוד

הוא לא מיוחד, הוא בן אדם רע גיל

מהיום דוגמניות יחויבו לעשות הצהרת היקפים

הרוצה את אותי לעבד לעולם?

מבצע בפאבים: חבר מביך חבר

יש לך עיניים יפות, אני מוצא חן בעינייך

היא קיבלה את הסטייק יבש, אמרתי לה "זה לא מגיע לח"


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה