יום שני, 18 בפברואר 2013

חגיגים 27 - נווטים טובים לא תועים



קבעתי פגישה עם חקיין, הוא איחר, בסוף אני חיקיתי לו

נווטים טובים לא תועים

ספר לי את זה קבל עם ואדע

משכן הנשיאות התנהל כמו מאפיה בזמנו, גם כשהנשיא חלה הוא פיתה באמצעות הלחמניה שלו

זה אפור מט, מה לעשות...

מסעדה בכלא – חמים ותאים

אני מועך תפוחי אדמה למחיתי

שמעתי שאת תהית בנוגע להגדרה של סיבים תזונתיים, אז תאית

כשלונו של הדיסלקט כלשונו

ביקרתי בבית המקדש בחורף, לא תאמינו איזה קור בנות

מוהלים זה עם של קפדנים

דיברנו מספיק על כסף, עכשיו תור הזהב

איזו צומת העם מקים?

זה מעצב, התעלקי.

קח וקח הפילנטרופ אמר לי

עם הספר על עם הדף

פעם בדרום אפריקה על אי עמד אגס קר

עבר התאריך, הלב נחמץ

אם זה לא יהיה היום זה יהיה איום

לא פעם, הייתי בפנסיון מלא


דו-שיח:

בכלא: 
- אני רוצה משהו טעים. 
- מצטער, כל התאים תפוסים...

מתי כספי: זאת ילדותך? 
אהוד מנור: השניה...

- איך קוראים למחלת עור של מי שדיבר לשון הרע? 
- לא יודעת... 
- איזו צרה את...


- ראית את המורה ללשון? 
- כן, בחטף.

- הגעתם ברכבים? 
- לא, הגענו בצרים.

- ראית אם מני רזה יותר מניב? 
- ניב צר ממני...




נוסעים בנטל:

  - איזה מין רכב זה נטל שרוצים שכולם יסעו בו?

  - אחותך תיסע באוטובוס, אני אסע בנטל!

  - אם אני מביא נטל, אתם נוסעים איתי?

  - אתם באים ברגל? אנחנו נוסעים בנטל

  - נראה לך באמת שאני אלך ברגל כשכולם נוסעים בנטל?!

  - סבא נטל


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה