יום שני, 31 בדצמבר 2012

חגיגים 23


בימים ה-M בזמן ה-Z

אנחנו מנוּעים כי אנחנו לא מנויים

רכב חדש אני אומר לך מאה ניילונים!

גבר יכול לעשות כמה דברים במגביל

כשגיליתי שהחולצה שלי מפורסמת הכתמתי אותה

וייז של מתנחלים: בעוד מטע עם זיתים פנה ימינה

יש לי חבר שיש לו חברה בגילֹה

מחפש את עמית לכביסה

למה קוראים לזה בית אבות אם יש שם יותר אמהות?

אני, באופן אישי, לא יוצא לבתי קפה, אני נכנס אליהם

האופים עומדים עלינו לחלותינו

טיפ לשמאים: דע לפני מי אתה אומד

אשת ראש הממשלה שרהל'ה מרותו?

מעניין אם בקדימה מארגן מופז זיקוקים

פרפרים לא הולכים לחוגי העש הרע

אני בקונטרול על דלית

תושבי בנימינה היו חושדים כל כך בתושבי זכרון אם זכרוני אינו מטעה אותי

היום אני אשמח להזמין יום חם אישי

אצל סכיזופרנים הקול בראש

מעניין אם בקלנסווה יש רק כלה נשואה אחת

למה לא אוכלים קרעפלך? כיסונים...

איזה חוויות יש לך מהקורס חובשים? מה אתה חובש שם?

תאומים זה סיפור, תאומות זה אות

הוא קיבל את המנטורית למורת רוחו

בוב, דיל אין

מעצבי המגבות חלוקים בדעותיהם

ניסוח P הוא T

הטענות הן כי החשוד מישש את ימי בראשית

היא רזתה בזכות בעלה, איזה איש מינה

הוא רצח על ריק, הלאומני

אם תירצו כנראה שהיה להם ממש קשה למצוא סיבה מוצדקת

זו ירושה לה אם תהיה הבירה

אתה נח? אז הברית החדשה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה