יום שלישי, 21 במאי 2013

חגיגים 34 – אני אוהב את השווא שלי נא



פולניוּת במיטבה - אוקסימורון

איך החמצתם את המלפפונים?!

הכנסתי שומנים, פחמימות, חלבונים וסוכרים, עכשיו יש לי בתה אבות מזון

איזה אמריקאי מיוחד אתה יוּ ניק!

בחנויות של צדיקים יש חלונות ראב"ע

איזה משחק היא אוהבת? עשו לה מוט וחבלים

סלוטייפ זה בעצם מסקינטייפ מנהלים

רצית מעורב? לא שמתי לב...

בחנות המצעים הוא קיבל משהו שהוא לא ציפה

סטיבן הוקינג הוא אדם משכמו ומעלה

קריוס סיפר לבקטוס שהוא כבר לא מהשן

מכונית חתן כלה להשגה

או שאני בתת משקל או שאני בטטה משקלית

שכל אופי הלחמים ימלאו את הכיכרות

לא אוכל טופו, זה חסר טעם

עדן הראל קיבלה מכתב מעודד. מנשה.

אני אוהב מוזיקת פופ, להיטים

גזע עץ זה נחטב בלשון זכר

גמא אלפא למדה בביתא ספר

הברון רוטשילד חלש על הרבה קרקעות, זה עשה אותו חזק בנדל"ן

מה זה, נשק חדש? אפשר רגע לירות?

קניתי את הפרחים הלא נכונים אז נכנסתי למאפיה והחלפתי לחמניות

הלכתי לקצבייה וביקשתי נתח שלם, היה לי כבד אז נאלצתי לבתר

השרשרת זהב הזאת זה כלום כסף

התבלבלתי בין נשר לעיט (הטעות במקור)

אם אשכח איך ירושלים?...

אני צריך סבון מיוחד לאור הגיל

בתחביר זה לא הנושא, נסו מושא, הלוואי...

איך מכינים מטיל זהב?

ספא לרוסים = ספא-סיבה

רוסי חקלאי = חרשו

אני אוהב את השווא שלי נא


- אפשר להזמין אותך אליי לטעימה?
- לתה עם מה?
- כן.


השחקן: כבר הייתי הכל
הצופה: כבר ראיתי הכל


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה