יום ראשון, 12 במאי 2013

חגיגים 33 – סטיבן הוקינג הוא אדם משכמו ומעלה


פוני ברוסית: פונימיו

מסאג'יסטים בסוף היום מעבירים פירוט סיכות

לדקור הר זה הָר דְקוֹר

תרגיל לא משהו, פיטרו אותו

אני לא מחפש צרות אבל גם לא מתעניין ברחבים

לא מבין איך אפשר לקנות מסיר שומנים

בקיבוץ הילדים תמיד היו נופלים לתוך התה, בגלל זה בקיבוץ יש בתה ילדים

למה הפלת את הספר לתה? בגללך עכשיו יש בתי ספר...

שיטרית = שטר קטן

צלזיוס, פרנהייט וקלווין, הוד מעלתם

מוזר שלמחבת שמכינים עליו מוקפץ קוראים ווק ולא ג'אמפ

תעזבו אותי! אני יכול להתרכז בעצמי!

אין לי מושג ירוק מה צבע עושה בביטוי הזה

איך אני אוהב את הקפה שלי? כמו שסבא שלי נהג לא מר

חתונה - הכלה בתנאים?

אל תתבע מוהל, זה מילה שלך מול מילה שלו

ערסים מביאים לנמלים פה אלות

יש לי רגליים כל כך שמנות שאני שוקל כל צעד

מספרים על מוסכניקיות שהן אוכלות לך את הראש מנוע

תשרי הוא החודש של המלצרים

כמה עולה גט? גרושים...

דינה אכלה גזר. זה היה גזר דינה.

לא סומך על שיטת הניקוד במוסד אקדמי שקורא לעצמו סמי שַמעוּן

אינך דש תחת השמש

מ-1 עד שורש 10, עד כמה אתה לא רציונאלי?


דו-שיח:

    - לתת לך משהו לפצח?
    - בוא, תן.

    - באיזה חודש את?
    - באיזה שנה אתה?

    - השרה ציפי ליבני! אני מבקש!
    - עשרה ציפי ליבני?!

    - זה תיק בזוקה?
    - כן.
    - אז אתה צריך לשלם מס תיק בזוקה.
    - בבקשה.
    - מה זה?
    - מסטיק בזוקה...

    - איזה אוטו יש לך?
    - ב.מ.ו.
    - ומה?
    - מה ומה?
    - בה אם ו...
    - כן.


משחקי הנ"ס (נסמך סומך):

    מזכירת אלקטרונים

    גיטרת חשמלים

    אשליית אופטים

    קומת שלישים

    קוביית הונגרים

    גבינת בולגרים

    טונת טוניסאים

    נשיקת צרפתים


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה