יום שלישי, 18 בדצמבר 2012

חגיגים 22


הייתי בוחר אותךָ אבל אני נוטה לאחר

עז רע לזולת?

השרוכים שלי לא בנויים לקשר

מה שלא הולך בכוח, הולך בפועל

הפורום על עימות במשפחה

סיימתי את כל הסידורים להיום, עובר לחומשים

היה רע בדרום, כן? // לא... עיירה בדרום...

חג המולד - יום העץ הבינלאומי

תודה רבה לכל המאחלים והמאה חלות!

אני כבר לא שומע אנשים שמדברים על הא ודא, אני מכריז על פתיחת פרויקט השבת הא ודא

אני תמיד שם לב כשמכינים מעורב

שמן דקלים? מה אתה סך?

המנה הראשונה סוף!

להשמין מנחת זה כשחייל מארינס מאכיל אותך

הענן הגשים את מטרותיו (שלוש צורות של מים)

זה הבית המלוכלך וזה ענקי

אפשר להגיע לאניות עם מוניות

כשמישהו אומר לי שיש לו ציפיות מבתי מלון אני שואל אותו אם יש לו גם סדינים ומגבות

כשאומרים על מישהו "האחד והיחיד", פיצול אישיות?

עין הוד, עין חוד, עין חרוד... קצת ידיעת הארץ, מה יש?

מותר לאכול בשרי עם שיני חלב?

מי ירצה לשמוע סיפור על עיזה בארץ הפלאות?...

לראות מנה שלא אתה תאכל אותה זה מראה מרעיב

אני אחראי עלייך מהתא ואילך (סוהר לאסיר)

רע לב מג'דלה (נשמע כמו)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה