יום רביעי, 25 בדצמבר 2013

חגיגים 42 - הצבא לבוש מדהים

כמה זמן אתה מחנה יהודה?!

לא השקיתי את הגינה בהיעדרה

ימאים אוהבים לקנות בסייל

תרופה חדשה נגד התקרחות? חדשות משעירות!

100 במתמטיקה, לקחתי את כולם בחשבון

בארצות הברית חגגו את חג החנוכה, איזה חג עוד היה?

פיראטים בטח כל הזמן על טרופות

לאכול דג משאלות ולסבול מתופעות הלוואי

כשאני פוזל אני רואה גרגר חומוס כפול

אומצתי על ידי עכבישים, גדלתי בידיים טוות

לא נכנסתי לעיר המלכים, אני בן אדם של מתוקים

המלחמה בלי הכרעה - המלחמה עקרה

יחידה שלוחמיה נעזרים בכלבים, קדימה, זה קל בנים...

הצבא לבוש מדהים

הכנת את הקפה לפי התה, כן?

העיפרון שאליו חייגתם אינו זמין כעט

אם ארצה להיות מיץ, איזה מיץ אשקול להיות?

הגענו בזמן לצואר ולאזניים אבל בסוף החמצנו פנים


פתגמים:

  אמור לי מי חברייך ועומאר סולימאן

  טוב שכן קרוב משלט רחוק

  הקם לאורגך השכם לפורמו

  מי שלא חושב לא תוהה


דו-שיח:

- אתה עושה דיאטת השמנה?
- אני לא מאשר אבל אני גם לא מכחיש.

- חלמתי שאני עירום, יודעת עם מה כיסיתי את עצמי?
- אמאל'ה...
- נכון! עם עלה!!!


סתם תובנה:

מה שגאוני במילה "אבדה" היא שהיא מכילה את האותיות א' עד ה' כשהאות ג' הלכה לאיבוד


תגובה 1: