יום ראשון, 1 בדצמבר 2013

חגיגים 41 - איזה סלט ניסו אז?


אמנדה, רינה, קלפו אותה!

הקורבן ייכנס לתוקפו

אתאיסט קורא בתורה, לקרוא ולא להאמין.

השמועות על הקאמבק שלו הן אזעקת שב

יש לו בעיה עם טיסות מר קיא השחקים

יש טלוויזיה בלווין, מצויין, כל האסטרונאוטים יבואו

הוא אמר "תילחם"! אמרתי לכם!

קניבלים מתים על מנת ילדים

קניבלים אוהבים לסעוד זקנים

היא אמרה לו שהחגורה לא במקום, שינסה מותניים

למנהלי האירוע שביקשו שנגיע עם חולצות לבנות, אני בן ואגיע עם חולצה לבנים

אף רצוי שתקנח

כשחם, יש הרבה מעלות בצל

מלח גס, מלח שולחן,מלח גרוס, מלח ים (מעדן_מלחים)

שמעתי מי הולך להנהיג את מפלגת הדיסלקטים, לא נפתלי

איזה סלט ניסו אז?

הצילום של הציפור נאמן למקור

זמר מזרחי שיצא מהארון חי עם משה

למה אין כביש ראשי ספרדי וכביש ראשי אשכנזי?

שלמה המלך: רציתי ספר משלי

לא מכיר את הציפורים האלה, הן ניקרו בדרכי



הבעיה של הציבור הדתי, סליחה שאני אומר, זו הנטייה המוגזמת להתנצל...


דו-שיח:

- איזה ייסורים מגעילים יש לך!
- כן, גם אני נגעל מיסוריי...

- סיימתי תואר ראשון!!!!
- אתה כזה תחרותי...

<משחק במחשב>
- איך אני עושה שהוא לא יימחץ?
- עם החץ.
- שהוא *לא* יימחץ.
- עם החץ עם החץ!
- שהוא לאאאאא יימחץ!!!!!!
- עעעםםם הההחחחחץץץ!!!!!!

- איך מתבטא ההבדל בין אם זה שלך או שכור?
- בעלות.

אחקטן: תקרא לי את "אמא אווזה".
אחדול: אז תמשוך את המפה רגע.
<מושך את המפה>
אחגדול: אמא! הוואזה!!!

<אישה חוזרת לתור באיקאה>
עומדבתור: איזה מספר היית?
מוכרת: איזה מספר רהיט?
קוראמחשבות: איזה מספר ראית?
דיסלקט: איזה מספר ראיט?

היא: רשמתי אותנו לסדנה...
הוא: מה עשית?!
היא: כן, סדנה מעשית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה