יום רביעי, 24 באפריל 2013

חגיגים 32 - לצילום סרט על משטרת ישראל דרושים ניצבים



הוא היה אחד החולים השנויים במחלוקת, היו לו הרבה מבקרים

אח שלי רוצה להיות כבאי, יש לו שאיפות

השמאל הקיצוני, אקסטרה שמאל

"פעם הייתי גבר מבוקש", חיזרו אחרי

לא הולך לים עם שחקני כדורסל, יש להם נטיה להטביע

שאלו אותי אם אני יודע לתקוע בשופר, עניתי "תלוי מה"

הסיגריה משתבחת עם עשנים

השלט אמר "יש לזרוק בדלי סיגריות", שעה שאני מחפש ועוד לא מצאתי את הדלי

השכל שלי כל כך חד שהתחלקתי עליו

הכוס עמדה ככה כמה ימים, עכשיו יש בתה גידול

לצילום סרט על משטרת ישראל דרושים ניצבים

אשליה אופטית זה להרכיב משקפיים כדי להיראות חכם

הפרופסור הציע לדוקטורנטית ניסויים

טמפרטורה של בשמים מודדים במעלות קלווין קליין

דבש כוורת, זה תאים

אודטה צריכה עוד DATA כדי להבין אם הודית

רוצה להיות סנדלר? בוא ללמוד במכללה למינעל

את הקמעות ניתן להשיג דרך הצינורות המקובלים

אם לא שמת לב, זה לא מעורב

הספרים נשלחו, נא לאשר הגהה

כל הלילה שעבר לא מצאתי את חצות, אולי אמצא הלילה

האסירה נבהלה כשהוכנסה לטאה

אנחנו יודעים שעשית ניתוח פלסטי ונקיים את השיחה על אפך

איך היית מתאר אויר בשרותים?


שלישיה:

    יש ויטמין B

    יש בי ויטמין

    ויטמין בי אש


דו-שיח:

    - על מה המחזמר "הלהקה"?
    - על להקה.
    - כן, הלהקה.
    - על להקה, כן.
    - על מה הוא מדבר?
    - על להקה, אמרתי!
    - על מה הוא מדבר?!?!?!?

    אני: את מזכירה לי גיטרה.
    היא: מה, קלאסית כזאת?
    אני: לא, אלקטרונית, את מזכירה אלקטרונית.

    - ניסע? הוא מביא את המחשב?
    - הוא לא מצליח להרים את המחשב.
    - הוא נישא?
    - ניסה, ניסה...
    - ניסע?


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה