יום ראשון, 9 בנובמבר 2014

חגיגים 52ב - ספיישל דו-שיח ושטויות

דו-שיח:

- יש! קיבלתי מצית!
- מדליק!


- למה לשדכן נפלה הכיפה?
- כי לא היו לו סיכות!


- איך אומרים ס' באנגלית?
- Afternoon.


- אל תבקשי ממני להפסיק לבהות בך.
- אבל מאמי, אתה לא מפסיק לבעוט.


היא: מיניתי את החשוד ההטרדה.
אני: את זה שחשוד בהטרדה מינית?!


- קראתי שקנית מזגן!
- כתבתי לך שקניתי מאוורר! תקרא!


שתי לבנים נפגשות:
לבנה א': אנחנו מכירות?
לבנה ב': ברור שאנחנו מקירות.


- אני צורכת המון תרופות נגד צרידות וזה לא עוזר.
- תצרחי פחות.


מח"ט: קיבלתי את גיזרת חברון.
אני: הגיזרה הזאת ממש מחמיאה לך.


- איזה גלידה אוהב לאנס ארמסטרונג?
- לא יודע, וניל?


*נכנס לחנות של עמינח*
- נו, אז מה יש לכם להציע?


- שמעתי שעד המדינה שלכם, ניר, טיפוס מלוכלך.
- ניר צח.


- אני מחכה לגבר החלומות!
- איזה גבר אכל לו מוט?!?!


- קיבלתם את הטפסים ששלחתי?
- כן, יש מה למלא.
- יש מלא מלא.


היא: תגיד, ההורים שלך אחים?
אני: בפעם האלף ההורים שלי רופאים. רופאים!!!!! הבנת??!!


ובפינת הלא קשורים שבכל זאת נכנסו:

אבשלום קור החליפ/ה את הנושא ל-"נשוא"


כשהייתי קטן וקראתי על הבקבוק "תחליב לתינוק ג'ונסון" תהיתי מה עושה מי שהתינוק שלו לא ג'ונסון


דע לך
שכל אומלט ואומלט
יש לו טיגון מיוחד
משלו



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה