יום ראשון, 6 באוקטובר 2013

חגיגים 40א - ספיישל דו-שיח

- כל דבר, כל דבר...
- קאט! מותק, מנקר לי את הלב.

- ברוך אתה ה'...
- לא, ברוך אתה ה'...
- לא לא לא, ברוך *אתה* ה'...
- לא, אתה...

דיימון: תאט יא משוגע!
אני: אני מאט דיימון...

אני: מצטער, נשפך לי המיץ...
פסיכולוג: איזה מיץ? תאר.

- הבאת לי את המאמר על הגג?
- כן, תקרא.
- לא תקרה, גג.

- מי זאת הגרה? מה יש לתקן?
- אני הגרה.
- הניאגרה?

- שלום, זה בקשר לאוטו, אתה בעל הרכב?
- לא, אשתי באה לרכב, אני זכר.

- אחי, אין מים תדליק ת'דוד...
- מים קרים?
- תגיד לקארים שיחכה שהמים יתחממו.

- כמה את קוראת?
- אתה.
- מה?
- אתה כורת, כמה *אתה* כורת.
- קורא, כמה *אתה* קורא.
- אני לא כורה.
- לי זה לא יקרה.
- מה?
- מה קרה?
- *מי* קרא.

- סידרתי את המערכת שעות.
- למה לקח לך כל כך הרבה זמן?

- איזה מזל את?
- סוויסה, מזל סוויסה.

- הקפה שלי עם ההל.
- עם מה הוא יימהל?

- אנחנו לא מכבדים כרטיסי אשראי.
- זה בסדר, הוא לא אוהב במבה.


נקודה למחשבה:

   "אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה"
   אבל כדי שאומר מי חבריי, חבריי צריכים לומר לי מי חבריהם.
   וכדי שחבריי יוכלו להגיד... 
   זה לא ייגמר לעולם...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה