יום שלישי, 6 באוגוסט 2013

חגיגים 38ב – ספיישל דו-שיח


- זאת לאמה?
- לא.
- למה לא?

בחנות בגדים:
- סליחה, התא ריק?
- לא, אני לא טארק, זה טארק, שמה את יכולה להתלבש.

- איך הלך?
- הלך הלק...
- ידעתי שילך לך חלק!

- מחפשת דירה באיזור חיפה.
- מה עם עתלית?
- למה מטלית?

- למה לובשים סוודר בכיכר החתולות?
- כי קר ציון! כי קר!
- טוב, כיכר ציון, אז למה?

- נו, אז מה אתה אוהב לאכול?
- די! סע!

- למה זרקתם אבנים על הספר?
- לא אמרת "תירגמו אותו"?

- יש לך תל עדשים?
- יש לחתל עדשים?!

- ...ופה אני אגדל את החזירים.
- וואו!!! זה יהיה הדיר!!!

- אני לא אמכור לך מעורב!
- אין לך לב?!

- היא רוצה לעשות דיאטה.
- זכותה המלאה.

- יש עלייך מאה שקלים?
- כן.
- אין עלייך!

(בכנסת)
- סליחה מה השעה?
- עשרה ל...
- השרה למה?
- לענייני רווחה.

- סליחה, של מי הדיו כאן?
- וואן גוך.

- אתה רוצה להציג לנו את ההישגים שלך במט"ח?
- פחחח, שהדולר יציג...


ערס: אני ארביץ לך עם מוט ברזל!
אני: זה לום מה שאתה חושב...


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה