יום שבת, 23 במרץ 2013

חגיגים 30 – פספסתי את הזברה



הזמנתי את כל הנשיאים אבל בא רק אובאמה

לפעמים דיסלקטים עושים וודקא

כדיסלקט, אני מאוד אוהב לשתות פרגית ולאכול איזו פריגת טובה

עבדתי כל כך קשה על הציור והבנקאית רוצה שאחתום דווקא על המסגרת...

גברת ברוסית: גבריט

כיפה אדומה עם הרפס זו אגדת רוק

אהוד בא רק אם מזמינים אותו

טיסות עושות לו בחילות, מר קיא השחקים

נדבר על כמה נושאים בזמן

השירותים מתאימים לצרכיי

זאת המחבת, תגן עליה

מתמטיקאיות אוהבות בסוף ההריון את הצירים

היקפים - זו הצרה

יש לו בעיה כשהוא חונה בני צב

מיט רומני נשמע קמצן, מי יתרום, אני?!

לא מצאת דרך אלופה? נסי למצוא דרך אלופית.

פספסתי את הזברה

בכל אדם יש בית מלון, לא בי.

היה לי רופא היה לי אח

הסוסה היתה יפה בשעטה

ממש טיפשי לעשן כבד, עדיף כבר לאכול אותו

חוק הפוטושופ תוקן מאותה סיבה שאמני הפוטושופ מתנגדים לו, גיזרה שהציבור לא יכול לעמוד בה

בבית משפחת לנדבר תמיד סופה עונה

כשסוכן מוסד צריך להתפנות הוא הולך לשירותים חשאיים

- איך קוראים לצורה הגיאומטרית של כובע ליצן?
- זה חרוט בזכרוני.

איזהו עשיר? השכם להורגו.

חגים:
אחשוורוש, קח אחשדרפנים, אל תתפשר על פחות
ממרח השוקולד הזה מסודר, נמרח על מצה עשירה
בכל דור ודור חייב אדם לירות בעצמו

תהיות:
יש משהו שעולה בכביסה?
אנשים שאומרים רשמתי לפני... טוב, או שאתם רשמתם לפני או שאני רשמתי לפניכם. אם אין לכם פיצול אישיות אתם לא בתחרות עם עצמכם!
מעניין איך התחיל גדעון סער עם גאולה אבן - את מאמינה באהבה ממבט לחדשות?

איזה קיש!
טעים! איזה קיש רונית!
טעים! איזה קיש שרון!
לא טעים! איזה קיש אלון!

מילי אביטל:
מילי אביטל זה בעצם אלפית אביטל
אם מילי אביטל תשמין היא תהיה פשוט אביטל
אם מילי אביטל תרזה היא תהפוך למיקרו אביטל
אם אין אני לי מילי אביטל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה