יום שני, 19 בנובמבר 2012

חגיגים 20



הוא לא גיבור מקרטון – הוא עקר טון!

לי יש L ולך N!

הסר את הגדולים! חמש את הטילים!

אנשים חכמים פה חדים יותר

בד"כ בירושלים משלמים בכת המון

קונים באינטרנט? לא לשכוח ברכת אמזון

דור דור ודורסיו

סוכר לוואן, סוכרזית למיני-וואן

סימנתי על היישוב ערה וי

טייס קרב ירד - טייס טוב עלה

החלטתי לרוץ לכנסת, אין לי מספיק כסף לאוטובוס

אף אחד לא יודע כמה אנשים היו בעולם לפני הספירה

זה ממש אירוני שלמוצר שכל כך יקר לפתח אותו קוראים בסוף צ'יפ...

Explain your face to the tourist

פדיחה ופדחת זה מאותו שורש? בהתחשב, כמובן, שפדחת היא היעדר שורש...

בוא נתחלק חצי חצי, חציל לך וחציל לי

גם בארץ וגם בעזה נשמעות אותן תלונות, אח המס...

יחידת נצרת עילית (יחידות שפחות הצליחו)

אנשים שמרבים להצטער - סוריאליזם

הייתי רוצה שתענה לי מוקדנית בשם יונת רק כדי שאוכל לשמוע "...מדברת יונת שלום במה אוכל לעזור?"

אניני טעם בחבל הקיש

הרעיון של כיפת ברזל קסאם לי

פאניקה היא מוצר צריחה

מה תה עכשיו? יש לי מונית?

לעלות פעם בשנה למֶכָּה – מֶכָּניזם


נקודות למחשבה:

נקודת חן זה נמש עם קביעות

הגב שלי תפוס, נא להפסיק לשלוח לו הצעות

הגב שלי תפוס כי הוא היה עסוק בפניות קודמות

הגב שלי תפוס, אנא נסו שוב במועד מאוחר יותר

המספרים לא נראים טוב | ועכשיו? | עכשיו מצויין! | טוב, אין ספק שאתה צריך משקפיים...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה