יום שני, 22 באוקטובר 2012

אני חושב משמע אני קיים

ספישל פילוסופי זה מוקדש לרנה דקארט שחשב שהיה קיים
רנה דקארט חשב:
אני חושב משמע אני קיים
ואז אני חשבתי:
אני חושב משמני קיים
אני חושב מה שמה... אניקה ים?
עני עובד משמע עני קיים
אני צולל משמע אני בים
אני טועה משמע אני אדם
אני זורם משמע אני בדם
אני זורם משמע אני בדם
ואז היו עוד כמה חברים שחשבו (מסודר לפי הא"ב):
גילית חומסקי:
אני חותר משמע אני קיאק
אני חותר משמע אני בים
אני תופר משמע אני חייט
אני אובד משמע אני תייר
יצחק מרזר:
אני סופר משמע אני תפרן
אני יורק משמע אני ירקן
אני צורב משמע אני גזלן
אני עונב משמע אני עניו
אני עוקר משמע אני ברק
אני דוקר משמע אני זָקָן
אני שוכב משמע אני סטלן
אני קוטב משמע אני כתב
אני עוקב משמע אני חשדן
אני חוסך משמע אני רווק
אני פוסק משמע אני הרב
אני חוגג משמע אני חגי
אני שובר משמע אני חתן
חגי (שזה אני) גולן:
אני דוהר משמע אני סייס
אני שומר משמע אני חייל
אני עודר משמע אני גנן
אני בודה משמע אני שקרן
אני זוהר משמע אני עב"מ
אני דורש משמע אני אח"מ
חברים אני חופר משמע אני טרחן
אני דוהה משמע אני ישן
אני קונה משמע אני צרכן
אני חוגג משמע אני בליין
מעוז ויסטוך:
            אני עמוק/רחב/כחול משמע אני כים
אני פוקד משמע אני סג"מ
עידית ברטוב:
            אני קוטל משמע אני חיידק
אני נופל משמע אני קאסם
אני בונה משמע אני עזאם
אני טומן משמע אני קברן
אני צורף משמע אני מליין
אני קולט משמע אני לווין
אני קצין משמע אני סג"ם

תודה רבה לכל החושבים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה