יום רביעי, 10 בספטמבר 2014

חגיגים 51 - במלחמה עם דאעש חשוב שהעורף יהיה חזק

איך למקום שבו לומדים קולנוע קוראים בית ספר?!

חיפשתי את הפתילים בנרות

באיזה חבל ארץ עושים סנפלינג?

לבגרות בספרות מומלץ לבוא עם עט חפירה

הנעות המדרגות בעינייך?

המוסיקה המועדפת עלי היא כמו הבנק שלי, מזרחית פחות

במלחמה עם דאעש חשוב שהעורף יהיה חזק

הלכתי להאכיל את הדגים, אכלו לי בהצלחה


הזויים:

    שיר שחלמתי אנפלאגד

    את בכית כשעזבתי
    לטובת הר עוגות שבכפר

    אמא של תינוק רגיל: מי בא לאמבטיה?
    אמא של תינוק עם הפרעות אכילה: מי בלע אמבטיה?

    מה עושה חוקרת במדבר?
    תרה זן!

    יחי טלי מורנו ורבנו


דו-שיח:

    - לאיזה מחלף נציגי האו"ם אוהבים לנסוע?
    - לגנות!!!

    אודי: יצאתי פעם עם נסיך סעודי.
    אני: איזה נסיך, סע אודי.

    - התחילו לצמוח לי שערות לבנות...
    - שטויות, שערות זה גם לבנים.

    - אחי, אני מבין בזה, אני מהתחום.
    - אתה אפילו לא מעט חום...

    במאי: כל השחקנים לסט!
    שחקן: איני יכול לשאת!

    - כמה אנשים רעבים באו לבית תמחוי?
    - שבעים.
    - אז למה הם באו לבית תמחוי?

    היא: חיפשתי משהו להדליק איתו את הסיגריה.
    אני: מצת?

    - איך ידעת שהתורכיה לא מלצרית?
    - מהרחת.

    - יש לכם את הספר "הנזיר שקנה את הפרארי שלו"?
    - *מכר.
    - סבבה, אני אבוא מחר.


עצה לחיים:

    תמיד אני לוקח איתי מפה לניווטים, אתה אף פעם לא יודע מתי יתקוף אותך רעב ותיתקל בשולחן


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה