יום חמישי, 7 באוגוסט 2014

חגיגים 50 - אני לא צוחק על אנשים עם אלרגיות כי הם רגישים


הכי לא רצויים במסיבות - היחידה לסילוק פצצות

חמאסניק שמן - מוחמד אכלן

מוחמד death

אנורקסיות אנונימיות מקבלות גם מי שאינה מאובחנת על כל צרה שלא תבוא

אברה קדברא נשמע כמו שם של קוסם אתיופי

יש התחממות לפי שעה ויש התחממות גלובלית

אני לא צוחק על אנשים עם אלרגיות כי הם רגישים

הוא אמר לי "כנס למכלאה" וקח חיה!

קראו לו ג'ורג' בוש הבן כי היתה איתו בגן ילדה שגם לה קראו ג'ורג' בוש

חוסר טאקט זה לשאול קלפטומן מה הוא לקח איתו מהמפגש


דו-שיח:

- אתה משתאה לנוכח הנוף של חיפה?
- אני משתעל לנוכח הזיהום אויר.

- הוא מת מסינוס.
- מסינוס?!?!
- ממנת יתר...

חאלד: יש לי שאלה...
הניה: שאל.
חאלד: אני מתבייש...
הניה: אל תתבייש חאלד, מה, שאל?

- לא זוכרת אם תליתי את הציצית שלך.
- *טלית.

מתי: יש לך ציור מפורט איך שוחים?
מורה לשחיה: איזה מפורט? שחה מתי!

- למה המדף של הכובעים שלי מלא תחבושות?!
- חבשתי את כל הכובעים שלך...

- איך תתאר במילה אחת שיש לה ניסיון רב בבריחות?
- מנוסה.

- מאיפה לומדים שחזאים אוהבים חשמל?
- משקעים.

- כל המצרים בכיכר, אתה יודע מה הם מזילים?
- בטח ריר...
- כן, בתחריר!

חברת חשמל: אנחנו רוצים הלוואה של ארבעים מיליון ש"ח.
בנק: יש לכם ערובות?

- מלחמה עיקשת!
- מלחמה היא לא קשת!

[בהשראת רועי אריכא]
תושב המרכז: ראית את המשחק אתמול?
תושב הדרום: ראיתי רק קטע...
תושב המרכז: כן, גם אני ראיתי רקטה...


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה